Tema: Re: Naujai nauji alai
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2010-01-17 22:05:05
shvyturo pilsnerio analogas ar tik ne gintarinis buvo? nes konkrecei tokio
pilso tai ir nepamenam. nors nebaisei ir domimes shitais pilsiukais.
bet ish tokiu vandeneliu tai gerdavosi lengvai budvaizeris englishkas mazose
skarbose, bet lyg ir prapuole jau, gal dar bonkutem yra.
ir utenos melynos skarbos irgi lengvai sulenda kaip vandenukas. bet ce jeigu
ysitikinimmai nedraudze ;)