Tema: Re: maskarpones kremas
Autorius: lllll
Data: 2009-12-31 15:37:03
Del esmes niekas ir nesigincija. Faktas, kad ir kefyras, ir rugpienis, ir
jogurtas yra pieno grupes rauginti produktai. Bet tai nera vienas tas pats
produktas, tai bandoma paaiskint. Cia aiskinimai prasidejo del sito - t.y.,
zmogui skiriasi tik pardavimo vieta, bet ne produktas. Taip, ir kefyra
galima namie pasigamint, bet tai ir bus namie pasigamintas kefyras, ir del
to, kad namie gamintas, jis nepasidarys rugpieniu.