Tema: Re: maskarpones kremas
Autorius: Arj
Data: 2009-12-30 18:10:55
taigi klasikinis panaudojimo budas - tiramisu.

receptu internete pilna, ir juos proporcijos stipriai skirasi
(pvz vienam recepte 0.5l grietineles, 6 kausiniai ir 250g maskarpones, kitam - 500g maskaprones, 2-3 kausiniai, ir
jokios grietineles :)

Is esmes i tiramisu recepta daliu  gali neziureti, bet cia YPATINGAI svarbu "know-how". Paciam teko ne viena visiskai
nevykusi "pagaminti".

cia svarbu ir eiliskumas ka po ko, ir kaip daryti - nesugalvok "optimizuoti" receptuose aprasytos darbu tvarkos.

Saip kas svarbu:
kausiniu trynius/baltymus plakti atskirai - standziai ispaktos putos siam receptui ypatingai svarbu - jei neiseina
isplakti baltymo iki standziu putu, geriau tiramisu nepradeti gaminti - gausis tik maskarpones gadinimas (o ji zaraza
brangi)

Grietinele receptui nebutina, bet paprastai dedama recepto "piginimui" - pridejus panasiai tiek kiek ir maskarpones,
skonis beveik nepasikeicia, o iseiga ir savikaina pagereja. Plius grietinele visada labai gerai susiplaka ir galima
naudoti standiklius grietinelei - jie padeda pagerinti situacija ( jei darant viska teisingiai, jokie standikliai
nereikalingi, bet jei daroma pirma karta neturint supratimo - grietineles standiklis gali isgelbeti nuo visisko fiasko)

dar maskaprone imaisoma saukstu - kai kam gaunasi ir mikseriu, bet man asmeniskai mikseris "turi sumazina".
Tiesa dabar  neatsimenu ar suri reikia imaisyti, ar i suri imaisyti - sako irgi yra skirtumas.

Mikrant dmau pirstelius - jei darai pirma karta, tai suvilgyk juos vos vos - geriau puasiau sausi nei visikai sudreke.
Tiesa pasakius kuo prasciau isplakta, tai tuo geriau sausesni - jie dali skyscio sugeria

su damu pirsteliai saip problema, ne visur ir ne visada ju buna, bet rasti galima.
O saip darant teisingai, tai net ir is nedidelio kiekio gaunasi dafiga rezultato tiramisu pavidalu - savikaina tikrai
nedidele ir sakyciau vienas is pigiu skanestu. Bet "know-how" -  butinas.