Tema: Re: maskarpones kremas
Autorius: lllll
Data: 2009-12-31 13:52:47
Pagal
http://www.mokslai.lt/referatai/referatas/maisto-medziago-2-puslapis19.html

Rugpienis gaminamas naudojant pieno rugsties bakteriju rauga, o kefyras -
kefyro grybelio rauga, kuri sudaro pieno rugsties bakterijos, pieno mieles
ir polisacharidai, todel kefyro skonis yra siek tiek astresnis nei
rugpienio.

Taigi, vienas gaminamas su bakterijom, o kitas su specialiu grybeliu. I
paprasta rugpieni pieno mieliu nepilam, kai raugiam...