Tema: Re: maskarpones kremas
Autorius: Justas
Data: 2009-12-30 16:42:50
ta kad kaimiskas baltas suris daromas is rugusio pieno, gryno (gaunasi
rugstus suris) arba maisant su svieziu (pusiau saldus), kaitinant kol
sutraukia (realiai tas pats metodas kai varskes) ir poto ten seka
visokios proceduros.
esu mates bei girdejes kad dedama ta pati varske i sviezia piena.

kefyras yra siek tiek kitas produktas (gerimas turintis istorija ir
tradicijas), o ne ismaisytas ruges pienas ;)