Tema: Re: tunas?
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-22 16:17:10

"Veygr" <noname@nothing.net> parašė naujienų
news:hgq7g1$sum$1@trimpas.omnitel.net...
> Nuvažiuosiu į tą turgų tarp ŠK ir NM, o tada viską išsiaiškinsim. :)
>
> Tavo draugas perka 300g po 25 Lt už ikrą. Kg kaina yra 83 lt/kg.
> Šaldytų ir defrostacijai paruoštų upėtakių ikrų kg didmeninėje rinkoje
> kaina apie 20 USD.

Tas draugas susikrove kapitala is to ,kad 5 metus plove ikrus Sachaline ir
veze I cia. Taip,kad jo pasakymu - geri ikrai as linkes tiketi.

 > 31 Lt/saltai rukyto tuno uz kg irgi reali kaina. pajami saldyto Albacore
> tuno, defrostacija (-3%), pasudei (-2%), parukei (-8%).
> Zaliavos savikaina bus apie 16,5 Lt/kg.
> Parduoda uz 31. Atmetus darbo kastus lieka 10 Lt nuo kg. Viskas labai
> normoje.

Kazkas gi atveza is Latvijos tiek ta tuna, tiek ir tuos ikrus ,tiek ir kitas
zuvis ir sugeba pardavineti vos ne 2 kart pigiau, nei parduodama pas mus.
Sutik, kad ir tas kas veza turi kazkiek tai uzdirbti, o is to daroma
prielaida, kad musuose per daug uzlenkta nusistovejusi pelno norma. Latvius
gyvenimas -krize jau nuleido ant zemes ir jie jau pradeda supratsi,kad
geriau yra parduoti daugiau, su mazesne pelno marza ir  tureti didesne
apyvarta ir  is to -daugiau klientu ateiciai.O musu prekeiviai vis dar to
negali suprasti, nes krize dar ju nenuleido ant zemes.

> Povilai, as tau norejau pasakyti, kad tu niekaip negali Lietuvoje
> nusipirkti
> atvesinto tuno file (sviezio ir neuzsaldyto) uz 12.4 Lt/kg. Jis geriausiu
> atveju
> buvo saldytas ir atitirpintas albacore tunas. Ir jeigu to jo pirkai 2 kg,
> tai itariu,
> kad dali jo uzsaldei 2 karta, ko negalima daryti. Rizikuoji stipriai
> apsinuodyti.

As irgi tikiu tuom ,kad jis yra ne atvesintas, bet atitirpintas ,nes nesu
naivus ir suprantu kad tai yra neimanoma atlikti su tokia mesa ,parduodant
ja uz tokia kaina.
O 2 kg zuvies prieskalediniu periodu,tai tikrai net nereikejo saldyti, nes
seimyna sulapnojo beveik viska.

P.S. Tu man pasakyk, jeigu jau taip gerai zinai visa sita specifika : Urmo
bazeje pardavinejami sugede maisto produktai?