Tema: Re: tunas?
Autorius: Veygr
Data: 2009-12-22 11:09:43
Cituoju Povila: "Kadangi kaina yra itartinai zema, tai kelis kart
perklausiau pardavejos ar tai tikrai atvesintas tunas, tai ji man net dave
apziureti ji pries perkant. Surizikavau nupirkt pora kg. O kai gryzes namo
atlikau jo bandomaji kepima, tai pasidare liudna, kad Kaunas yra taip toli
ir tik del tuno tikrai nevaziuosi I ten, o Vilniuje uz tokia kaina su
ziburiu jo nerasi."
Jis zino, kad SVIEZIO ATVESINTO tuno file kaina rinkoje yra keleta
kartu didesne, nei jis gavo nusipirkti Kaune turgavieteje. Rinkos kaina
uz sviezia tuna ir yra tokia, nes jo yra MAZAI, JIS GYVENA toli nuo musu,
jo GALIOJIMO LAIKAS 7 paros, o transportavimas yra labai brangus.
Jeigu tunas lentynoje kainuoja 12.4 Lt/kg, tai patikek, kad ne karpiais ir
ne atvesintais upetakiais maximos ir rimiai viliotu zmones i parduotuves,
o tunais. Jeigu teko girdeti apie tai, kas yra paklausa ir pasiula, ir kaip
nustatoma rinkos kaina, tai turi zinoti, kad jis nusipirko sviezio "tuno"
file
uz sviezio karpio file kaina...
Povilai, su visa derama pagarba,  tave... isdure.