Tema: Re: tunas?
Autorius: Veygr
Data: 2009-12-22 12:36:49
Nuvažiuosiu į tą turgų tarp ŠK ir NM, o tada viską išsiaiškinsim. :)

Tavo draugas perka 300g po 25 Lt už ikrą. Kg kaina yra 83 lt/kg.
Šaldytų ir defrostacijai paruoštų upėtakių ikrų kg didmeninėje rinkoje
kaina apie 20 USD. Taip, kad reali kaina už kg, nes latviai prisivežė
konteinerius produkcijos, pardavimai strigę, o apyvartinių pinigų neturi.
31 Lt/saltai rukyto tuno uz kg irgi reali kaina. pajami saldyto Albacore
tuno, defrostacija (-3%), pasudei (-2%), parukei (-8%).
Zaliavos savikaina bus apie 16,5 Lt/kg.
Parduoda uz 31. Atmetus darbo kastus lieka 10 Lt nuo kg. Viskas labai
normoje.
Povilai, as tau norejau pasakyti, kad tu niekaip negali Lietuvoje nusipirkti
atvesinto tuno file (sviezio ir neuzsaldyto) uz 12.4 Lt/kg. Jis geriausiu
atveju
buvo saldytas ir atitirpintas albacore tunas. Ir jeigu to jo pirkai 2 kg,
tai itariu,
kad dali jo uzsaldei 2 karta, ko negalima daryti. Rizikuoji stipriai
apsinuodyti.
Be to, jo kaina mazmenoje net yra mazesne uz siuloma didmenineje prekyboje
perkant minimum 900kg.