Tema: Re: tunas?
Autorius: Veygr
Data: 2009-12-22 09:58:57
Pigiausias saldytas Albacore tunas siuo metu yra taip:
Tuna loins skinless, boneless, bloodline removed
Thunnus Albacares
Packing:                                IWP, 25 KG. boxes, 90% nett. weight
Size:                                       2-6 KG.
Price ex-coldstore/kg:       € 3,75
This offer is valid for 7 days, only at an order of min. 1 pallet.
Tai reiskia, kad "nuoga" savikaina su transportavimu iki Lietuvos
bus kazkur apie 14,20 Lt/kg.
Manau, kad ten ne tunas, arba su juo kazkas yra blogai.
Koks turgaus prekeivis prekiaus 5 kartus mazesne kaina nei rinkos kaina?