Tema: Re: tunas?
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-22 10:50:56
Mane irgi suintrigavo sita kaina, todel ir pasidalinau savo
samprotavimais-abejonemis. Bet kai vakar geriau pastudijavau as ta tuno
filiuka, tai kaip zvejas megejas galiu paporinti, kad tai filiukas max is
2-3 kg zuvelioko, kas irgi galejo labai stipriai sumazinti kaina. O
prisimenant apie 88-90 metus, tai musu prekybos centru saldikliuose guledavo
isskirtinai nedideli tunai ir kainavo jie ypatingiai pigiai. Tikrai pigiai,
nes tuom metu jais seriau tuometini savo katina, o busima zmona jais sere
savo sunni - doga, kuris budavo pastoviai alkanas ir tunas buvo vienas is
pigiausiu sprendimu kaip 75-80 kg erzila  ismaitinti.

P.S.Bet skonis vis vien labai geras + pasikeite mesos spalva - tapo tamsiai
raudona .