Tema: Re: tunas?
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-22 11:30:35

"Veygr" <noname@nothing.net> parašė naujienų
news:hgq2cn$l4f$1@trimpas.omnitel.net...
> ne atvesintais upetakiais maximos ir rimiai viliotu zmones i parduotuves,
> o tunais. Jeigu teko girdeti apie tai, kas yra paklausa ir pasiula, ir
> kaip
> nustatoma rinkos kaina, tai turi zinoti, kad jis nusipirko sviezio "tuno"
> file
> uz sviezio karpio file kaina...
> Povilai, su visa derama pagarba,  tave... isdure.

Stai koki laiska vakar atsiunte draugas po mano laisko jam apie tuno kainas
KAUNE.Tas pazystamas mesos nevalgo + turi taip sociai pinigo, tad gali sau
leisti rinktis kokybiskus produktus, o musu Maximose ir RIMI zuvies  skyriu
pardavejos jam pranesineja apie kokybiskos zuvies atvezima, nes gauna is jo
"alga".Taigi :

Privet

Tai man pasakyk, kodel kazkam apsimoka is Rygos vezti situos produktus ir
cia pardavineti ne bile kam ,o turtingiems zydeliams? Tu manai, kad zydeli
pridursi? As tuom abejoju!
Mes su juom visa vasara gaudavome I namus sviezias seliavas po 8 lt/kg, o
sykai kainavo 16 lt/kg. Tai pasakyk man ar cia irgi kazkas bande isdurti ar
tiesiog ne pas kiekviena zmogu vienodas supratimas apie tai kiek reikia
uzsikalti navaro?