Tema: Re: Karsti sumustiniai
Autorius: Hertz
Data: 2009-10-20 08:51:35
Nu neskiesk i pievas, kokia gali buti agresyvi vaiko (4m) busena, kad jis
susirgtu diabetu. As pazistu nemazai zmoniu (nuo savo vaiskystes), kurie
ramus sau ukininkavo, negere, neruke, ir setau  senatveje diabetas ir tu man
dar paskoji tokias nesamones.
Populiariai as tau paaiskunsiu, diabetas - tai kasos uzdegimas, kurio
pasekoje kasa nebeisskiria insulino. Deja jei tai 1 tipo diabetas, kasos
priversti dirbti neimanoma (kolkas). A vot uzdegimas gali atsirasti (kaip
anksciau minejo) del medziagu apykaitos sutrikimu, ir ta psichologine
nesamone pasidek i kisene.

Ir gali kviesti tu profesoriu kiek nori. Tik prasyciau rimtesniu, o ne tu
kur svestu vandeniu gydo