Tema: Re: Karsti sumustiniai
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-09 11:03:12
na jei praskipinant vyna ir kokteilius:)... ir grupso pavadinima:)
dabar taip greit i galva shauna keli variantai:
Sutarkuojam (arba geriau supjaustom) koki rukyta kumpi, suri (smagu su parmezanu, ar mozarella) - viska metam i viena bliuda. priklausomai nuo religiniu pazhiuru imam arba kechiupa, arba naturalu pomirodu padazha (arba labai jau papindejus galima pasikepint pomidorus, ishrinkt odas ir mest tada:) - tada shiek tiek praskiedzhiam kazhkuo majoneziniu (zhinau, skamba krupokai, ale kad shiek tiek praskiest pomidoru rugshti) - ash naudoju toki heinzo balta padazha - matyt tktu ir visokie lengvi garstychiu padazhai. maishom, dedam ant 1) dideliu kvadratiniu batonu 2) mazhu kvadratiniu datonu - ant virshau antra batono dali ir kisham i tokia sumushtiniu kepykla.

kitas variantas - saldus patiekalas - plonas batono riekeles (tinka net kieto, pastovejusio, svarbu be pelesio, nors pasatarasis gal prie vyno tiktu:) merkiam i piena, tada apvoliojam cinamono ir cukraus mixe - dedam i bleka ishklota kepimo popierium - kartojam kol baigiasi batonas/pienas/vieta/cukrus-cinamonas - kisham i orkaite kol apskrus - gaunasi labai skanus saldus dzhiuvesio-obrazni dalykai

Kitas reikals prie vyno man niekas neatpirks gero surio - nusikoviau priesh pora savaichiu gourmet'e (gedimino prospekte priesh gedimino9) gabaliuka pelesinio ir gabaliuka parmezano - taip, gal ir abydna uzh du nedidelius gabaliukus surio moket 40 lt, bet valgiau ash juos 2 savaitgaliu prie vyno ir sakychiau buvo pasaka!