Tema: Re: Karsti sumustiniai
Autorius: Hertz
Data: 2009-10-09 10:34:38
Nagi turiu viena toki, sakyciau super receptukas (ne mano), tinka prie
alaus, vyno ir siaip vienas labai skanus, netgi saltas

Reikes:
1-Batono, originale reikalaujama prancuzisko batono, tinka ir paprasti
nepjaustyti (veliau pasakysiu kodel nepjaustyti)
2-pomidoru
3-svogunu (galima cesnaku vietoj svogunu)
4-surio
5-zoleliu visokiu
6-aliejaus laselis
7-pipirai, druska

Gaminam idara (na ji sunku pavadinti idaru, nes jis bus dedamas ant batono,
bet nezinau kaip kitaip )
Pomidorus, svoguna (cesnakus), zoleles smulkiai supjaustyti, suri
sutarkuoti, ipilti aliejaus (kazkur sauksta, na kad misinys tik susivilgytu,
o ne skestu aliejuje), druska, pipirai paga skoni.

Plaustome pransuziska batona panasiai 2-3cm riekelem (geriausia istrizai,
taip gaunamas didesnis plotas). Sioje vietoje pjaustyti batonai del to
netinka , nes ju storis kazkur tik 1cm , jie permirksta nuo susidariusio
skyscio is pomidoru.

Dedam ta mase ant batono ir saunam i ikaitinta orkaite (apie 200 laipsniu)
10 minuciu, na arba kol batonas graziai apskrus.

Tiesa, kas nori gali ideti smulkiai pjaustytos desros, bet siaip originalas
toks kaip auksciau parasytas. Skonis ir kvapas super, netgi tie, kurie
nemegsta svogunu ar cesnaku negalejo atsispirti.