Tema: Re: Karsti sumustiniai
Autorius: ALORA
Data: 2009-10-16 14:00:52
nežinau kodėl, mane tėvai buvo į tą filmą nusitempę (turbūt neturėjo kur
palikti :) nieko aš ten nesupratau ir nieko neatsimenu, bet berods, reikalas
ėjo apie skyrybas ir chiebra žvengė visai nejuokingose vietose :)

dėl cukraus dėjimo į kažkur - kadangi tenka saugotis diabeto, tai žinau, kad
kelios cukraus kruopelytės ant patiekalo viršaus duoda didesnį saldumo
efektą, nei šaukštas sudėtas vidun. Todėl aš asmeniškai irgi už cukrų ant
viršaus:)