Tema: Re: Karsti sumustiniai
Autorius: Arj
Data: 2009-10-09 13:38:53
cia ziurint prie kokiu kiekiu pipiriuku pripranti :)

va rimi yra graziu piri piri, tai indelis (~200g) daznai
vartojant susinaudoja per ~2 savaites. Po ju nusipirkus
"Fragata" jalapeno stiklainiuka (~400g) jo antram kartui
jau nebeuztenka :)
Nors jei neipratus, tai ir pora riekuciu sumustinyj atrodo kosminis kiekis :)