Tema: Re: Gal kas bande svieziaspienas.lt?
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-15 11:02:41
Povilas schrieb:

> Tai gal taip yra ir siuo atveju : tiek Komarovskio,tiek mano dabar perkamo
> ukininko E.Paliulio ,tiek ir Baksenu kaimo bendruomenes pienas yra zalias
> pienas ir tai tikrai yra sumaisytas skirtingu karviu pienas,ant etikeciu
> patekiama beveik identiska info apie jo sudeti,bet vat eme vaikas ir pasake
> : man tas pienas yra skanesnis.Tai gal visgi yra dar kazkas zmogaus
> receptoriu sistemoje kas papildomai,apart laboratoriniu tyrimu,nusako apie
> produkto kokybe - skoni?!

Matai, čia jau prieiname prie dalykų, kurių nebegalima objektyviai
apibrėžti: juk jau liaudies išmintis sako: dėl skonio nesiginčijama.
Žmogus nėra standartizuotas automatas, kiekvienas yra individualus nors
"standartinių", bet individualios komplektacijos ir derinimo "prietaisų"
rinkinys - jeigu pabandytume tai apibrėžti techniškai. Todėl ir yra
vienam skanu, kitam neskanu net tas pats identiškas produktas.

Bet tačiau manau, kad neetiška gamintojo atžvilgiu tą tau neskanų
produktą tuojau pat apšaukti nekokybišku.