Tema: Re: Gal kas bande svieziaspienas.lt?
Autorius: bzik
Data: 2009-10-14 12:59:54
Aisku ukininkas su ilgameciu idirbiu ir nuolatiniais klientais tokiu dalyku vengs, bet garantiju nera. Pirkom nuo ziemos is vienos motereles surius. Puikus dideli suriai uz gera kaina. Pamate, kad bizniukas eina, o pagamint kiek gali nupirkt nepavyksta > lyg ir dydis sumazejo (mokestis uz vieneta, o ne svori) > paskutiniam jau radom saldaus pieno likuciu. Vat ir sveikiau, kokybiskiau
sis straipsnis taip pat pakankamai objektyviai parodo pieno produktu bukle http://www.lrytas.lt/-12476585051246683944-ar-esame-tikri-kad-ant-m%C5%ABs%C5%B3-stalo-sveiko-gyvulio-m%C4%97sa-ir-%C5%A1varus-pienas.htm.