Tema: Re: Gal kas bande svieziaspienas.lt?
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-15 08:39:33
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message
news:hb5duu$kmn$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, tai nelabai ka turi bendro su riebumu kaipo tokiu, cia subjektyvu.
> Ypac, jeigu pienas "zalias", kaip kad jie raso. Nes skonis tai tikrai
> esminiai "zalio" ir pasterizuoto skiriasi (ir, beje, daugeliui miestieciu
> nebepatinka).

Ruta,ar nepagalvoji ,kad cia veikia ir kiti faktoriai apie kuriuos daznai ir
snekame,kad tai subjektyvu ?Vien tik prisiminus daugybe cia kilusiu gincu
apie E621 ir kt. - ar juos galima uzjausti maiste ar ne.Tikrai pazystu
zmogeli,kuris shyrpotriebinio slamsto nevalgo,bet gamina maista sau pats,bet
glutamata deda i viska.Kiti zmones aiskina,kad neimanoma jausti arba
atskirti tokiu priedu,nes jie identiski naturaliems.Treti ju kvapa uzjaucia
per uzdaryta pakuote :)
Tai gal taip yra ir siuo atveju : tiek Komarovskio,tiek mano dabar perkamo
ukininko E.Paliulio ,tiek ir Baksenu kaimo bendruomenes pienas yra zalias
pienas ir tai tikrai yra sumaisytas skirtingu karviu pienas,ant etikeciu
patekiama beveik identiska info apie jo sudeti,bet vat eme vaikas ir pasake
: man tas pienas yra skanesnis.Tai gal visgi yra dar kazkas zmogaus
receptoriu sistemoje kas papildomai,apart laboratoriniu tyrimu,nusako apie
produkto kokybe - skoni?!