Tema: Re: Gal kas bande svieziaspienas.lt?
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-14 11:21:30
news:hb3u0s$gqb$1@trimpas.omnitel.net...
> kai pienas sumaisomas, jis skoniu tampa panasus i parduotuvini.
> jei neduodi nusistovet, ar transportuojant susiplaka, nelabai ta sluoksni
> iziuresi. Be to is ko grietine gamins :)

Tai as tai suprantu,kad reik nuimt ta grietinele,jei jau biznis teisingai
ispletotas ,nes reik ir grietine ir sviesta gamint.Bet viskam yra riba.Siaip
tai,kad sitas pienas yra nekoks pastebejo mano jaunesnysis sunus,kuris yra
pagrindinis pieno vartotojas,o tada ir as jau atkreipiau demesi i tai
irgi.Stai todel as pas juos ir nebeperku.Gal jiems ir pxj,kad kazkoks vienas
balvonas neperka,nes jam per mazai riebumo,bet ta rinka yra toks slidus
reikalas,kad mazas mazmozis gali atsiliept pardavimams - siandien as
neperku,ryt kazkas paskaitys visa sita musu rasliava ir irgi suabejos kokybe
ir ta grandinele gali oi kaip issiplesti!