Tema: Re: Gal kas bande svieziaspienas.lt?
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-14 12:31:17
nu ką aš žinau koks ten ūkininkas, gal žiūrintis kaip pigiau daugiau padaryti, o ne kaip kokybiškiau.
ale visam pasauly (aišku juk kad šis teiginys hiperbolizuotas) ūkininkas gaminintis
sveikiau kokybiškiau niekur net nevažiuoja ir pas jį atvykus iš jo perkant
kaina didesnė nei prekybos centruose.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/