Tema: Re: Nauji Bitės planai
Autorius: Sunday
Data: 2011-11-07 16:17:21
Prie ko cia darbas ir issilavinimas. Savo issilavinimu ir darbu esu
patenkintas ir rozinems svajonems laiko negaistu.
Nauji Bites planai man primena Omnio poros metu senumo planu pakeitimus,
kai issilakste puse klientu.
Man tie naujieji planai nepatrauklus ir nepatogus, todel nesigailiu
isejes is ju ir gaves daug priimtinesni pasiulyma nei duoda Omnis ar
Bite bei uz ta pacia kokybe mokedamas 20-30proc maziau.