Tema: Re: Nauji Bitės planai
Autorius: Doxlas
Data: 2011-11-03 16:44:27
Ash dabar naudoju Bites verslo plana, analogishka "Dazhnai", tik
internetas - 100 Mb/5Lt. Tai va tos interneto kainos labiausiai knisantis
dalykas - norint su androidiniu smartphonu sutilpt I 100Mb/menesi reikia
visa kontaktu ir meilu sinxronizacija atjungt, sinxronizuot tik kai eisi
prisijunges prie wifi, atjungti visokius oru widgetus... Iprast galima
(darbe ir namie - wifi), bet uzhpisa. Androidiniam tabletui idejau Pildyko
kortele su aktyvuotu planu Mygtukas (uzh 4.5 lt) + 1 Gb duomenu (1 lt
plius). Zhiuresim per kiek laiko savalgys gigabaita su tuo zhverishku
apvalinimu.
Zhodzhiu nuvyle mane Bite - pokalbiu kainos man ok, bet va interneto -
brrr...