Tema: Re: Nauji Bitės planai
Autorius: Korke
Data: 2011-11-03 15:43:02
IMHO:
1. tarp "kartais" ir "daznai" kaip vartotojas noreciau tarpinio dar,
taip kokio 18 Lt uz 400min
2. duomenu kainos "nu i nx", neisivaizduoju kas galetu det ta plana i
koki tapsnokli/tabletuka abali/droida jei retai wifi buna, o naudoja
pagal paskirti visas funkcijas, as bent jei uzsikraunu web'a tai ne
kokia nukastruota ten mobilia versija ar su visokiom operom ten
kompresuojanciom duomenis zaidziu, tai ziurek koki lryta uzsibimbinai su
visus melejonu baneriu ir per karta kokie 4-5MB nuejo (dar klausimas
kaip duomenis apvalina, beje T2 nuo 11.01 bent jau prapayd'e pradejo kas
100kB apvalinti, aisku kai gigas 5Lt dar px, bet jau alert'as, kad reik
ziuret ir ten kainas ir * )
3. del sms tai puse bb, aisku noretusi tarpinio velgi 350 uz 7.5Lt pvz

nupigimo tai cia nera ir nebuvo, tik atsirado galimybe
"atkabint/prikabint" duomenis ir sms'us, bet kaina men mokescio del to
sumazeja toli grazu ne proporcingai.

del telefu, tai jau senai gi yra "telefono mokestis", taip, kad cia
nieko naujo, subsidijavimai jau senai nemadoje, tik iki siol visi operai
savotiskai dangste tuos telefono mokescius.