Tema: Re: Nauji Bitės planai
Autorius: bat0nas
Data: 2011-11-03 15:57:54
Ir dar greičiausiai už tuos 25Lt gauni ir telefoną (jei su 2 metų
sutartimi). O pas Bitę kažkoks kosmosas.

"ManXP"  wrote in message news:j8u6ei$161$1@trimpas.omnitel.net...

Man irgi kazkoks kosmosas. Is tele2 uz 25 LT gaunu 7 valandas, 1000 SMS + 1
GB. Pilnai uztenka mano poreikiams.

"bat0nas"  wrote in message news:j8u0d2$lvr$1@trimpas.omnitel.net...

Čia pristatymas:
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/lietuvos-naujienos/bite-nuo-siol-siulys-tik-keturis-mokejimo-planus-telefonus-teks-pirkti-atskirai-194-177884

Čia planai: http://www.bite.lt/lt/privatiems/planai

Paaiškinkite, ar čia tikrai viskas labai jau taip pigiau pasidarė? Kažkaip
žiūriu į 25Lt/mėn. planą (na jis toks default'inis sakykim) ir man jis vis
dar atrodo brangus. Papildomai dar už SMS ir MB moki.. Perskaitęs straipsnį
tikėjausi gerokai pigesnių planų. Nes taip skambiai pareiškė, kad atskiria
telefono kainą. Už tokią sumą paprastai telefoną duodavo, o dabar planai
brangesni ir dar telefonas neįeina.

Gal aš čia per daug su Tele2 lyginu. Gal čia viskas ir norma...