Tema: Re: Nauji Bitės planai
Autorius: ManXP
Data: 2011-11-03 16:52:32
Taip studento planas senas. Gavau ji tiesiog "atejes is gatves"

"Korke"  wrote in message news:j8u7u7$3kc$1@trimpas.omnitel.net...

Cia kaip suprantu senu laiku "studentas", na ji gaut is gatves negalejo
bet kas, tai nelyginkim su bites planais visiems.
kitavertus dabartinis studentas, kad ir laikinas pas t2 ale prieinamas
visiems, uz 10Lt 100min/1000sms/1GB ....
Nebent ir kiti operai ris tokius geresniu salygu planus.
Noooors kiek tu tokiu knysliu centu skaiciuotoju kaip mes ? mazuma
ciuju..., o Bite labai sutaupys ant supporto, saskaitu aiskinimo kastu
ir kitos pisliavos manau su situo. Aisku jei vel tuoj neprasides
lipdymai papildomu perkamu servisu, einanciu tik su kazkokiais kartu,
arba su kazkokias nederanciu, tada uzsipis vel ....

gi pries pora metu cia ta pati dare, bus dabar TIK "Bite daugiau
100/150/200 ir t.t." ir i ka isaugo..vel bbz kiek kokiu su kuo einanciu
planu.