Tema: Re: Nauji Bitės planai
Autorius: Sunday
Data: 2011-11-03 18:02:31
Su tokiomis kainomis galutinai visus klientus isbarstys :D
SMS 20ct :) vietoj tu 700 min uz 25LT geriau duotu 500min ir 150sms.
Interneto kainos irgi nesveikumu kvepia :D

Tarpinio plano tarp 'KARTAIS' ir 'DAZNAI' tikrai reiktu, nes 100 min
daznai buna per maza, o 700 tai cia tik beprociai gali asmeniniems
tikslams tiek prakalbet kas menesi :D

Anyway, turiu Teledema ir tuom dziaugiuosi - 19LT ir pilnai pakanka ir
mobilaus (kada nesedziu wifi) ir sms, ir pokalbiu :)