Tema: Re: Omitel skolos
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-24 12:35:43
butent apie tai ir kalba - as nuo 99m naudojuosi mobiliu rysiu ir kaip
pradejau taip iki dabar turiu bites numeri... bet deja jis tapo salutiniu
del tokiu aplinkybiu, kad tenka buti ten kur veikia tik omnis. deja,
negalius au leisti tokios prabangos kol kas kad laikyti isjungta telefona
visa savaitgali, todel migruoti nepasiruoses. bet pasikeitus situacijai, jei
manes niekas nepriris prie omnio, tai nenustebciau kad gryzciau pas bite ne
vien asmeniskai bet ir su visu verslu. arba ne tir i tele2.