Tema: Re: Omitel skolos
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-02-24 10:46:37
Aš manau, kad Omnio paslaugų lygis ryškiai keičiais ir ne į gerąją pusę,
IMHO prieš porą mętų Omnis metėsi į interneto tiekimo rinką visai
pamiršdamas balso paslaugas, dabar pamatė kiek jis prarado, jo tinklas
nebepaveža neriboto interneto vartotojų, kai balso ryšio vartotojus
susisiurbė T2 Gavosi taip, kad jo garsūs lozungai, jog jis geriausias sprogo
kaip muilo burbulas.
Na dabar Omnis metėsi reikalus tvarkyti, bet klausimas kur jis buvo prieš
porą metų, kai karštligiškai gadino santykius su klientais. Tas
pasiteisinimas, kad mūsų interneto ryšys yra visur bet prastas skamba labai
pigiai.