Tema: Ats.: Omitel skolos
Autorius: Blynas
Data: 2011-02-24 10:26:06
Nereikia vulgarumų. Čia juk labai priklauso nuo darbo specifikos. Vienam reikia pas klientą skaidres ar kainas atsisiųst, kitam reikia būti prie kompo su internetu 24x7, dar kitam reikia paštą pasitikrint ir per išeigines, ne darbo metu ir/ar ne darbo vietoj ir persiųst atsakingam žmogui. Ar manai, kad jei tavo darbas toks, tai kitų poreikiai irgi tokie patys? :)

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų news:ik4vtd$dlq$1@trimpas.omnitel.net...