Tema: Re: Omitel skolos
Autorius: Mantulis
Data: 2011-02-23 12:52:13
Taip atrodo gal pavirsutiniskai susidarant ispudi. Bet is piniginiu srautu
ir tai kaip kompanija veikia yra kiek kitaip.

Visgi - siais metais zenklus pasikeitimas Omnitel paslaugose / kainose /
rinkodaroje / personale.

Ir pokyciai vyksta, tad reiketu situacija vertinti pasiziurejus i esamus
pasiulymus skirtingoms klientu grupems.

Privatus - nauji zingsniai i minetus studentus, spec planai senjorams.

Verslas - irgi kita istorija.

P.s. cia mano asmenine nuomone, nesu igaliotas viesai kalbeti Omnitel vardu.
P.s. sios naujienu grupes tam ir skirtos, laisvai reiksti nuomone, daugelis
cia issakytu minciu ,patitkekit pasiekia tiesioginius vadovus.

http://www.mantulis.lt