Tema: Re: Omitel skolos
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-23 09:18:10
tai as ir ziuriu bendra saskaita. Ir ji man visai patiko. lyginant su tuo ka
man siule kiti, kai norejau omni mest per borta, tai buvo tikrai geras
variantas, as ji pasirinkau ir esu patenkintas. Pas mane visi mazdaug taip
ir prasnekedavo virs 100Lt kai pakeiciau i sita plana, visiems uztenka tu
50Lt, taip gal dar kazkur galima sutaupyti 10Lt bet tiesiog viskas ten
normaliai gavosi tai jau nebelaksciau niekur.