Tema: Re: Omitel skolos
Autorius: Caponi
Data: 2011-02-23 12:50:13
Jei paskambinsi kaip ju abonentas i ju suporto linija, mokesi 1 Lt, tuo
tarpu skambinant su 3ct/min tarifu is bet kurio kito operatoriaus problemai
issprest tikriausiai uzteks kokiu 15 ct. - siaip smulkmena, bet tokios
smulkmenos ir parodo Omnio poziuri i savo klientus - apipist visus bando per
visus galus, kiekvienoj smulkmenoj ir dar garsiai rekia koki visiem tai
turetu sukelt dziaugsma...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi