Tema: Re: Legend of grimrock pora zodziu (spoilers)
Autorius: Nikodemas
Data: 2012-04-25 13:45:42
kol kas labiausiai kenčiu nuo nuodų, kažkaip greitai užsinuodiju, tai gaminu
tuos potionus, tik jau baigėsi medžiagos
kaip kūriau čiarus reikėjo tiems kas stovi priekyje dėti apsaugą nuo
nuodų....
šiaip partis liuks, niekad nebūčiau pagalvojęs :)

"Audrimas"  wrote in message news:jn8ia1$2jh$1@trimpas.omnitel.net...

Gamint gali bet kas. Beje man tai neprireike nieko gamint, kazkaip saugojau
juodai dienai ir taip ir baigesi zaidimas :)