Tema: Re: Legend of grimrock pora zodziu (spoilers)
Autorius: Toxis
Data: 2012-04-23 13:01:25
ople.. ash su standartiniu parchiu einu, bet mislyju kad reikejo dvieju
magu, 4 vagiu buchiau niekad nesugalvojes;)

"Audrimas"  wrote in message news:jn35pk$sdp$1@trimpas.omnitel.net...

Tiesa sakant party pasidariau toki kokio niekad nebuciau dares senuose tokio
tipo zaidimuose. Mano partis buvo visi vagys. Beginklis , peiliukininkas ,
metytojas ir saudytojas. Praejau su vejeliu kaip sakoma:) Dabar zaisiu su
normaliu parciu, karys vagis magas ir metytojas. Bet jau pacioj pradzioj
matau kaip skiriasi zaidimas. Magas pastoviai mirsta arba be energijos.
Karys daug blogesnis tankas nei vagis.

Imetu parcio screena pries paskutini bosa