Tema: Re: Legend of grimrock pora zodziu
Autorius: Toxis_ant_nexuso
Data: 2012-04-16 15:43:18
On Mon, 16 Apr 2012 09:25:37 +0300, "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote:
>Aš tai ilgiausiai kankinausi, kur pora teleport ratu sukasi ir fik pariši k su jais daryt, ale paskui išmsiau :D
>
>Exo

Aye tas tokis nasty;)  bet man labiausiai patinka,  kad chia galima
chytint: laxtyt ratu..  Well,  kvadratu,  ir dubasint negaunant
damage'o arba uzhdarynet atidarynet duris ir taip dubasint..  Troli
lupau kokias 5 min tokiu budu;)  vakar numechiau prie maze of
madness,  bo strigau kaip reikalas..  Reiks shviezhiom akim
perzhiuret,  jauchiu,  kazhkur kazhka praleidau