Tema: Re: Legend of grimrock pora zodziu (spoilers)
Autorius: Nikodemas
Data: 2012-04-23 17:20:07
na, aš mago dabar neėmiau, padariau party kaip tavo, tikrai labai smagu, du
leveliai perėjo kaip sviestą :)
tikrai smagiai.

"Audrimas"  wrote in message news:jn3i1i$bf4$1@trimpas.omnitel.net...

Kompasas skirtas tiem kas zaidzia be zemelapio

Beje, kad visi po lygiai gautu xp, reikia kad visi keturi pataikytu i priesa
kol jis dar nemires. Jei magas be energijos praleidineja kas 2-3 priesus,
jis greit atsiliks nuo kitu savo gabumais. As maga naudoju tik vienam suviui
per priesa, o kiti ji damusa. Magas nebent su ietim prisideda.