Tema: Re: Legend of grimrock pora zodziu
Autorius: Toxis
Data: 2012-04-15 11:41:53
:) loose rock butent ir yra klibantis, netvirtas akmuo:)

"Senator"  wrote in message news:jmduni$raa$1@trimpas.omnitel.net...

O, tikriausiai  anglu kalba baiges... Angliskai moku tiek, kiek man reikia,
zinoma, niekda ne prosali daugiau pasimokyt. bet kazkaip ne man vienam
uzsikabino, kad loose rock, tai ne "klibantis" akmuo... :)
p.s. siaip ar taip, pasilieku kontaktus, jei ka isversi, jei ka ne taip
suprasiu... deal? :)