Tema: Re: Witcher 2 - tai kaip jum ? ;]
Autorius: baronka
Data: 2011-06-01 21:53:35
naujo kaip ir nemačiau, o naudoto iš beleko pirkt prisibijau. gali būti
turbintas ir keptas perkeptas...

"Exo"  wrote in message news:is5u9v$pip$1@trimpas.omnitel.net...

Niu tai tadu pasakiau teisingai tik nebūtinai padės witcheriui, bet iš esmės
tikrai protingiau pasikesiti procesorių į kokį E8400 (300Lt maždaug BU)
newkeičiant mamkės, nei keisti turimą pakankamai galingą 6850 į dar
galingesnę.

Exo

"baronka"  wrote in message news:is5o6u$ifq$1@trimpas.omnitel.net...

nu taip, o yra kitas q8300 quadas 2,5ghz? beje, neturbintas. nemėginau
turbint, bet ankstesniįjį E6300 sėkmingai iki 3,01Ghz paturbinęs buvau ir
nelūžinėjo, tai turėtu gal ir šitas kažkiek pasiturbint :)

"Exo"  wrote in message news:is4vfi$80d$1@trimpas.omnitel.net...

Pala pas tave va šitas?
http://ark.intel.com/Product.aspx?id=39107&processor=Q8300&spec-codes=SLB5W,SLGUR
ar mes nesusikalbėjom paprasčiausiai?

Exo

"baronka"  wrote in message news:is4gih$f1b$1@trimpas.omnitel.net...

tai, kad E ant 775 socketo kažkaip nepastebėjau nieko geresnio lyg ir...

"Exo"  wrote in message news:is3f2b$fcm$1@trimpas.omnitel.net...

O gal vis dėl to procą pasikeisk? Tai nors naudos bus... ir ne Q o E...

Exo

"baronka"  wrote in message news:is3d23$cv9$1@trimpas.omnitel.net...

na, procas ne stebūklai - q8300 quad 2,5ghz, ale gi gal turetu uztekt? ramo
4gb, asus maximus extreme motinele, sukasi win 7 enterprise x64, bet ant low
padarius max 32-33fps isspaudzia, bet neretai nukrenta zemiau 25fps, kas jau
veiksmo geime tikrai erzina... museu, kad gf pries ati laimi :) beje, ati
draivai naujausi.
jei rasciau, kur sita MSI 6850 OC uz kokius 400 prakalt(pirkta pries
pusmeti, garantija dar pusantru? atrodo msi 2m duoda?), tai jamciau kokia
gtx 560 dabar jau :)

"egis"  wrote in message news:is1vav$5a2$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkaip nesitiki, kad 6850 tokias problemas keltu .. koks cpu pas tave?
Pas mane netgi  silpnesne su taviske lyginant GF460 High nustatymais - jokio
lago ... Ultra- jau fps mazokai ciut fps. Kogero ne tiek video kiek cpu pas
tave stabdo?
p.s. pas mane 2500K

--

egis