Tema: Re: Witcher 2 - tai kaip jum ? ;]
Autorius: Kuujis@work
Data: 2011-05-30 10:29:47
Labai teisingi pointai reviewe... Tiesą pasakius dėl "hailaitinimo" - nesu
tikras kad to LABAI reikia, bet nemaišytų... Ir taip dabar jaučiuos kaip
čytą naudodamas :)

Šiaip truputį keistai man kovose kaikurios dalys jaučiasi, pvz - nori
blokuoti ir laikai E, bet JEI tavo paspaudimo metu tu vis dar buvai kokioj
nors "gavimo į kaulus" arba "nuparrinimo" animacijoj - e nesuveikia, reik
bandyt gaudyt naują progą. Tiesą pasakius tai man TAIP nepatiko, kad
užsibuffinau quen ir bbd ant blokavimo dabar :)

Inventoriuje pvz žiauriai norėtūsi matyt kiek kokio alch ingrediento turi,
nes dabar sunku pasirinkt ką išmest, nes nežinai ko daugiausia. Tas
"išsiskleidinėjimas" irgi užknisa ...

Overall - jaučiu čia rimtas consolitis atvejis... UI nukentėjęs deja.

Ai, dar va prisiminiau - kartais "action targeting" čiulpia gausiai... Pvz
jei maišas padėtas po kabančiu uždegamu žibintu - tai maišo NIEKAIP
nepatikrinsi, tik žibintą užkursi/užgesinsi :) truputį toks FUUUUuuu
kartais.

Beje, Robus cloth receptą kasnors susiradot?

A šiaip tai nepaisant visko - vienas geriausių šiemet čiupinėtų geimų... :)