Tema: Re: Witcher 2 - tai kaip jum ? ;]
Autorius: egis
Data: 2011-05-30 13:04:12
tamsta ishsake mano nuomone :) t.y. jie negali witcherio zaist lenkiskai,
reik bent rusishkai :)

Taip, raganius 2 ner tobulas, zaidziu as jy mazais kasneliais, tyrinedamas
kiekviena uzkampy, zinau kad perzaidinesiu dar ne karta.. gal jis ner
idealiai toks, kokio laukiau, bet nusivylimo aka kartelio tikrai nejauciu,
kaip kad buvo po DA2 ...

--

egis
E39 530dA '00