Tema: Re: Witcher 2 - tai kaip jum ? ;]
Autorius: Exo
Data: 2011-06-01 13:41:33
O šiaip tai pagooglinęs radau vieną bugą kuris gali atsiliepti ne tik performansui bet ir išvaizdai geimo. Pasirodo configas ne viską įrašo į user.ini (tas kuris guli c:\user\...\My Documents\...\ failą. Taip, kad reikia jam "padėti rankomis" :) Jei kam įdomu pilnas user.ini failo rendering skiltis turi atrodyti taip (aš pasitikrinęs savajį, radau trūkumą bent 4 įrašų ir pora buvo neteisingų):

[Rendering]
AllowAntialias=1
AllowBloom=1
AllowBlur=1
AllowCutsceneDOF=1
AllowDOF=1
AllowDecals=1.0
AllowMotionBlur=1
AllowRain=1
AllowSSAO=1
AllowScatterDOF=1
AllowShafts=1
AllowSharpen=1
AllowVignette=1
AtlasTextureDownscale=0
CharacterLodGameplayDownscale=0
DanglesLimiter=0
DetailTextureDownscale=0
FoliageDistanceScale=1.0
Fullscreen=1
MaxAtlasTextureSize=4096
MaxCubeShadowCount=1
MaxCubeShadowSize=256
MaxSpotShadowCount=3
MaxSpotShadowSize=512
MaxTextureSize=2048
MeshDistanceScale=1.0
ShadowQuality=3
ShadowedLights=3
TextureDownscale=0
TextureMemoryBudget=400
TextureTimeBudget=10
UberSampling=0
VSync=1

"dweller"  wrote in message news:is54hn$gtl$1@trimpas.omnitel.net...

xujne, as palauksiu oficialaus Witcher 2 relyzo(kodiniu pavadinimu "enhanced edition")
o jus cia toliau bandykit ta demo versija tiuninguot :)