Tema: Re: Witcher 2 - tai kaip jum ? ;]
Autorius: baronka
Data: 2011-05-30 22:04:39
dabar dar parašęs pasileidau ant low, tai apie 35 kartais išspaudžia, tai
jau kaip ir įmanoma lošt, bet prie katapultos nuėjau ir nusispjoviau. nuas
per beliberda? nutaikai balista ir vėl išlenda kokie trys loxeliai, nukali
juos, nutaikai ir vėl tas pats. pamaigau pacūką kol užsipildo ta juostelė ir
vėl pradeda šliaužt loxeliai iš kampų, kaip tarakonai barake uždegus
šviesą... po kokio 10 karto nusispjoviau:) didesnio idiotizmo seniai neteko
matyt :D arba čia aš dar kažko nepadarau, nors nieko daugiau nerodo, kad
daryt :D

"baronka"  wrote in message news:is0nfu$u47$1@trimpas.omnitel.net...

na, maniškė 6850 OC, panašu, gerokai per silpna jam, nes lagina tai
nerealiai. nustatymai ar min, ar max, praktiškai jokio efekto, o lošti ant
15-25fps, tai tik sadomazo gali... ir aš pasiilgau mušio stilių, o tūpas
knopkės maigymas man visai sugadino geimo įvaizdį... pažaidžiau gal
pusvalandį ir numečiau... ir kažkaip nėra visiškai jokio noro prie jo grįžti
pamėgint dar kartą... pirmasis witcheris daug labiau traukia...

"Zyza"  wrote in message news:irr89q$mcv$1@trimpas.omnitel.net...

Man patiko review sitas:
http://www.gog.com/en/forum/the_witcher_2/my_review_of_the_game

+ stipriai stipriai pasigendu kovos stiliu ir jauciu konsoliskuma per daug
(kitam reviewe labai graziai isdeste kaip viskas pritaikyta konsoles
kontroleriui; autolock'as isvis uzmuse...). Trumpai - grazus, pasunkintas,
bet nu kitaip nepasakysi - pagaidintas. Kaip jum ?