Tema: Re: Witcher 2 - tai kaip jum ? ;]
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-05-30 10:30:21
Well, man asmenishkai jis labai patiko, visi keikia, kad jis per trumpas,
bet imho jis kaip tik tokio ilgumo, kad butu noras perzhaist ir dar kart
darant kitus pasirinkimus. Kautynes.. Na, galima i tai zhiuret, kai i
supaprastinima, galima zhiuret, kaip i geralto meistrishkuma (kas imho labai
gerai atsispindi) - 1vs1 - geraltas nesustabdomas, kai prieshininku daugiau,
tiesiog durnai spaudinejant LMB nieko nepadarysi, prieshininkai uzheidineja
uzh nugaros (taip darydami 200% damage) ir bent jau ant normal, elgdamasis
durnai mirsi dazhniau, nei geju pacifistu batalionas mushyje prie
stalingrado... Tiesa trapu ir lure'u beveik nenaudojau, bet matyt todel, kad
praktishkai nesikoncentravau i side missions, kazhkaip ejau tiesiai
pagrindine istorija. Bet bombachkos ne kart buvo live saveriai. Tiesa, kai
atsirakini prieshpaskutini swordo upgreida (ta kur susikaupus energijai
darai finisherius) visas mushis tampa juokingai per lengvas:).
Anyway, zhiauriai, zhiauriai patiko visi pasirinkimai, o kaip ishsiduriau
little sisters queste net pachiam pasidare geda:). gspote prie
disadvantage;u pazhymeta, 'unsatisfying ending' - imho klaidingesnio
pasirinkimo negalejo but - endingas kaip tik labai, labai atitinkantis
raganiu. You can't have it all (priedo, jei teisingai supratau laukia dar
bent viena raganiaus dalis). Ash baigiau ji taip absoliuchiai 'in
character' - tobish px man ta politika;), ash raganius;)..

Taip, sutinku, inventorius shiek tiek kreivas (ypach tuo, kad negali
atsifiltruot visu junku ar ishparduot ju greitai), bet chia kabinejimaisi...
Ir taip, labiau noretusi turn based combat'o, bet shiaip viskas ok:)