Tema: Re: lotro f2p
Autorius: Toxis
Data: 2010-10-15 00:00:57
na ka, pamaigiau, sakychiau grafikos prasme conanas duoda I vienus vartus
(very high, dx10 aa4x) ir be jokiu klausimu, tai, kad net pradiniuose
leveliuose nieks su tavim neshneka balsu (na taip, vienas) irgi minusas,
pradejau uzh lore-masteri (alia hunterio ir mago mishinys), tep, zhinau, kad
middle earth'e, aprt saurumano, gandalfo ir Radagasto kaipir ner ( o ir
pastarasis man rods ar kartais ne silmarlione buvo (nors gal ir pirmoj lotro
knygoj apie ji buvo uzhsimines gandalfas), ale nu.. a kaip be magu:).. na,
zhiuresim kas chia bus, dar tikrai pabandysiu kuri laika, nors kad labai
suzhavejes butu - nera, velgi, tas pats conanas po pirmos salos tiek geru
emociju buvo sugeneraves, kad nulipt nesinorejo:)