Tema: Re: lotro f2p
Autorius: Toxis
Data: 2010-10-14 20:39:18
blyn, grazhu.. jau pradedu gailetis, kad neishkenchiau pradiniu minuchiu...
o kaip su exploringu, mapai vientisi, kaip wowe, ar karpyti I zonas su
nes mane mmorpguose labiausiai vezha explorinimas, prisimenu wove, pirmas
dalykas ka padariau nusipirkes arkli, tai prasineshiau per visa kontinenta,
mirdavau plaguelanduose, ir vel shokdavau ant arklio ir sholiuodavau tolyn..
o tokie vaizai, kaip saulelydzhio nudazhytas scarlet monasteris iki shiol
kelia malonius shiurpuliukus:)
Conanas tuo nervindavo, kad viskas pasakishkai grazhu, bet visishkai
uzhdara, ale vistiek pasakishkai grazhu:)