Tema: Re: lotro f2p
Autorius: Lavonas
Data: 2010-10-14 03:22:09
ai beje, daba jau vienas pliusas lotre yra - ner menesinio, bet tai tures
pasekmiu, nes babkes uzsidirbti jie vistiek nores, reishkesi padarys alia
pardofkes, kuriose galima bus uz realias babkes nuspirkti kazko ingame. Na o
tai reishkia, kad tam tikri, ligoti, zmones pirks ir tures ingame kazka, ko
neimanoma pasiekti be babkiu. zodziu vieni Ownins, o kiti bybius ciulps.

Ai ka tce shneketi, nemokamas daiktas geru negali buti! Auksine taisykle :)