Tema: Re: lotro f2p
Autorius: Augis
Data: 2010-10-14 19:43:11
> nu tikrai nusipezi apie lotro aplinku grozio pranashuma. Wowas po
> shindienos patco ishvis pasidare grazutis :) o lotro niekada neatrode
> geriau nei wowas.
>
> Beje, bandzeu, ir krc tapornas geimas yra tapornas geimas :D aishku gal
> tai mano pripratimas prie wowo patogumo visame kame, bet man viskas
> lotre atrode blogai :)

Atsiprašau už trigrašį, bet negalėjau į tai neatsakyti. Čia yra vieno
blogerio albumas

http://picasaweb.google.com/RoadGoesEver/TheRoadGoesEverOn#

Na px, jis bent jau atrinkinėjo gražesnius screenus, gali pažiūrėt mano
seną albumą dar darytą su devintu directx (beje, jei kas nežino, LOTRO
naudoja jau vienuoliktą):

http://picasaweb.google.lt/Bhorinn/TheLordOfTheRingsOnline#

Būtų labai puiku, jei parodytum bent vieną gražesnį screeną iš WoW.
Beje, teisybės dėlei pridursiu, kad WoW man asmeniškai tupesnis už
Aion'ą. Tad tiek.