Tema: Re: Civilization 5
Autorius: Audrimas
Data: 2010-09-30 12:35:18
"Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message
news:i81j1v$fm4$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai gal dar ir generolų nenaudot? Šiaip kai pabandžiau išsilaipint -
> pralošinėjimas tik pagreitėjo, bo kažkaip nuolat iš jūros bombinami
> priešai nelabai pikti paliko... O AI tik workboat'us stato :/ Per brangu?
> Balance issues? Arba gal teisiog reikės į kitą difficultį lygį varyt...

Gal per lengvas lygis, nes ant sunkesniu priesai daug daugiau kariu
prisigamina o kadangi cia neimmanoma tureti begalybe tai todel ir laivu
nestate o state kazka kitka.

> [...]
> užimi + abu full strength, bet abu ir į kaulus pilnai gauna; arba
> apšaudymas - kuris turi dmg-40% (vėlgi -50%?-75%?) modifierį, bet pats
> žymiai mažiau rizikuoji nukentėt (t.y. gauni kokį defence bonus'ą) +
> nepereini į kitą laukelį, jei laimi (tas padėtų laikykt normaliai frontą
> ir nepaaukot "išsišokėlio" laimėjusio, nes dabar tai jį "užzergina"
> iškart... Aišku gal darosi kiek per sudėtinga itin deklaruojamam
> "prienamumui", but then again - taisyklės yra taisyklės... Kartais jų
> tiesiog reikia. Anyway - tikiuosi kažką tokio mod'ai padarys :)

Tiesiog lanku nera i ka versti nes katapultos virsta i patrankas o kad visi
daliniai modernioj eroj saudytu butu irgi nesubalansuota nes visada galetum
issisukti be praradimu.

> Kas man dar kliūna - tai policies. Kažkaip must have reikalas + jei
> sumąstai pasiplėst - biešanai brangus reikalas darosi... nzn :)

Man irgi biski dvejopos mintys apie sita dalyka, is vienos puses gal ir
faina bet blogai kad negalima perkonfiguruot. Kazkaip pasiilgstu revoliuciju
ir komunizmo/demokratijos :)
Siaip as viena partija jau sulosiau, tai gale turejau apie 10000 tasku,
galima buvo paimti 2 pilnas ir dar truputi. Miestu buvo gal 15.