Tema: Re: Civilization 5
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-09-28 14:47:52
Čia būtų tinkama pastebėti, kad būt pacifistine kultūra išvis nesigauna... O
va kai išaušta toks amžius, kai tenka ruoštis išbubint prancūzus tik tik
atradusius gunpowder'į... prasideda smaguma, nes jų musketeerai kerta
skaudžiai :)

O  1 UPT man labai patinka. Ir hex'ai irgi :) Kažkaip stipriai realiau
atrodo, bo jau užknisus ta sistema su kvadratukais buvo.

Va kas mane nelabai patinka - tai kartais tiesiog sunku susirasti detail'us,
pvz "ant kiek tas unitas užsifortifikavęs", papildoma kokia info... kokie
bonusai/minusai jam galioja.

Taip pat truputį užknisa map'ų generatorius. VISADA turi lengvai pasiekiamus
3, dėl kitų prasideda drakės... nors čia gal su map'o generatoriaus
settingais pažaist reikia :)

Iš akies tiek...

O kalėdom tai jo - reikės pasidovanot jei viskas vėjyje ;)